Informujemy, że z powodu przerwy urlopowej zamówienia złożone od 11 do 20 sierpnia będą realizowane od dnia 21 sierpnia 2016.
Za utrudnienia przepraszamy.

Reklamacja i zwrtoy

- Towar wygrawerowany zgodnie z życzeniem klienta (bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie przesłanego projektu - zatwierdzony projekt) nie podlega zwrotowi.

- Nie sprawdzamy błędów ani pisowni.
                     
- Towar wymienimy na nowy jeśli został błędnie wygrawerowany z winy sprzedającego - inaczej niż w przesłanym projekcie.

- Nie bierzemy odpowiedzialność za wygrawerowany tekst ( zamówienia są indywidualne a ich treść jest dowolna)
                            
- Nie bierzemy odpowiedzialności w jaki stanie dotrze przesyłka pocztowa.
                            
- W razie nie otrzymania towaru prosimy o kontakt do 90 dni od daty wpłaty i zatwierdzenia projektu.
                            
- Przesyłki kurierskie należy sprawdzić w obecności kuriera, jeżeli towar jest uszkodzony prosimy o spisanie protokołu szkody.

- Protokół szkody jest niezbędny do ubiegania się o nowy towar.

- Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za tempo pracy poczty.